BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Sunday 14 October 2012

SUATU HARI NANTI....PASTI KAH IANYA BERLAKU...

  Mungkin satu hari nanti diwaktu aku telah tiada di sisinya,didunia yang nyata ini dan disisi orang-orang yang aku sayangi dan cintai,...mungkin ada penganti bagi ku untuknya..di dunia ini,ramai orang yang sama denganku,,..pasti ianya dapat mengantikan aku dihatimu sayang,..pasti engkau akan senang melupakan aku,..dan pasti engkau akan menikmati hari-hari yang indah besama dengan nya,...alhamdulilah...aku menumpang gembira dengan keadaanmu...terima kasih Allah,..kerana memberikan aku peluang merasai indahnya hubungan kasih sayang antara manusia....terima kasih kerna memberikan ku jodoh untuk bertemu dengannya...aq CINTA padamu ALLAH,..aku SAYANG padamu ALLAH...

0 comments: