BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Tuesday 9 October 2012

Rahsia Cinta

                                  As'salamualaikum...hye,..

                              Hari ini aku ingin berkongsikan rahsia cinta ku yang kekal hingga hari ini..

  1. Jika kita mula suka akan sesuatu,apa yang akan kita lakukan,..pastinya kita akan mendapatkannya...betol tak..??..sebab itu lah,perasaan suka aku pada masih kekal dan tidak pernah hilang hingga sekarang sebab aku masih belum memilikinya sepenuhnya.(maksud aku disini memilikinya dengan HALLAL bagi ku) :)
  2. Cinta.....perasaan cinta yang kuat antara kami lah yang menguatkan lagi hubungan kami ini,..walau apapun yang ujian yang menimpa kami,..kami cuba hadapinya dengan sabar..
  3. Watak dia yang membuatkan aku tak mampu untuk cari yang lain,.dia wanita yang lain dan sangat berbeza dengan wanita-wanita yang aku kenali,..wataknya yang pemalu,tak banyak berkata,senyuman yang sweet,suara yang lemah lembut,budi bahasa yang sopan,agama yang terjaga,menghormati ibubapa dan lain-lain.
  4. Dan mungkin disebabkan diri kita yang sendiri memilih yang mana benar dan yang mana salah....

0 comments: