BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Thursday 2 May 2013

Masa Kian Berlalu


Asalamualaikum semua,...
begitu cepat masa berlalu,.
detik demi detik,saat demi sesaat,jam bersambung jam,...???
pelek je ayat aku ni.....
hahaha..!!!!
esok adalah hari terakhir aku berada di RISDA PLANTATION Sdn.Bhd
ermm.....sedihnya,..cepatnya kat habis praktikal,..
kejam celek,..kejam celek,..da nak habis da,...
kian lama da meningalkan zaman belajar,...
kena sambung kembalilah kuliah..
(huhuhu mcm lama sngt la plak kan..)
pape pon,.terima kasih kepada semua staff dan kaki tangan Risda Plantation..
yang telah banyak memberikan tunjuk ajar yang tidak terkira rasanya...
(macam la diowg baca blog aku ni)....hahahaha!!!!
pepon bersedia ke aku dengan tamat LI ini,..
dengan report entah kemana..
gila lah..!!!! >.<
pepon doa kan kejayaan aku ok kengkawan,..
ok wasalam...

0 comments: